Dodání a platba

Dodací lhůty

Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je uvedena u většiny zboží. Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.
Hodnota skladem znamená, že zboží je fyzicky k dispozici v kamenné prodejně nebo ve skladu dodavatele, odkud jej lze dodat zákazníkovi v uvedené lhůtě. Pro případ změny dodacích podmínek, kontaktujeme zákazníka nejpozději následující pracovní den po objednání.
 
Při osobním odběru je nutno zboží předem rezervovat a vyčkat na avízo k odběru!
 
Poskytujeme záruku jedné výměny zboží ZDARMA z důvodu výběru špatné velikosti.
 
Chcete si pořídit elektrokolo, skútr nebo motocykl, které není skladem v naší kamenné prodejně?
U objednávky ověříme dostupnost u našich dodavatelů a sdělíme pravděpodobné datum dodání. Jakmile bude zboží připraveno k převzetí, budeme Vás kontaktovat.
 
Poštovné a balné
 
Zdarma při nákupu v e-shopu nad 2000 Kč.

Poštovné zdarma se nevztahuje na nákup skútrů a elektrokol.

Vyberte si způsob dopravy nebo osobní odběr v kamenné prodejně

Česká pošta - balík do ruky a balík na poštu

Balík do ruky je základní balíková služba České pošty. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout což nabízí druhá služba - balík na poštu. Doručování prostřednictvím České pošty je vhodné pro firemní zákazníky i soukromé osoby.
Garantovaný termín dodání -  24hod  (následující pracovní den, dle  obchodních podmínek České pošty)
Česká pošta - balík do ruky a na poštu
   

IN-TIME přepravní služba do ČR i na Slovensko

Přepravní služba doručující zásilky v rámci České Republiky a Slovenska za stejných podmínek. Zboží je doručováno na Vámi udanou adresu a o průběhu zásilky jste informování zdarma prostřednictvím informační SMS a e-mailem. Služby přepravní služby IN-TIME poporučujeme pro firemní zákazníky i soukromé osoby v rámci ČR. IN-TIME využíváme jako jediného dopravce pro dopravu zboží na Slovensko včetně dobírkových plateb v EUR.
Garantovaný termín dodání - 24 hod (následující pracovní den, dle obchodních podmínek IN-TIME)
Přepravní služba IN-TIME
vlajka crvlajka sk
   

OSOBNÍ odběr v kamenné prodejně

Vámi objednané zboží si můžete osobně vyzvednout v sídle firmy na adrese Palackého náměstí 90, Strakonice 38601. Náš personál Vám samozřejmě pomůže s výběrem dalších produktů, které si na prodejně vyberete. Při osobním odběru je nutno zboží předem rezervovat a vyčkat na avízo k odběru.
Provozní doba: Pondělí - Pátek 9:00 - 17:00 hodin. V sobotu 9:00 - 12:00. Je možné se na vyzvednutí telefonicky nebo e-mailem dohodnout i mimo pracovní dobu.
nakupni kosik

Cena dopravy

Cena a hmotnost nákupu
Nad 2000,-Kč, do 30 kg
Méně než 2000,-Kč, do 30 kg
Typ platby
Převodem, PayU, PayPal, karta
Dobírka při převzetí
Převodem, PayU, PayPal, karta
Dobírka při převzetí
Česká pošta - balík do ruky a na poštu
ZDARMA
příplatek + 50,-Kč
100,-Kč
příplatek + 50,-Kč
Přepravní služba IN-TIME
http://www.naradionline.cz/_files/galery/003/5682v0_vlajka_cr.jpg
ZDARMA
příplatek + 50,-Kč
75,-Kč
příplatek + 50,-Kč
in time preprava
vlajka sk
ZDARMA
příplatek + 2,- €
8,- €
příplatek + 2,- €
 

S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu).

 
Způsob platby 
  •   Hotově nebo kartou při osobním odběru.
     
  •   Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovnice pošty při převzetí.
     
  •   Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u FIO banky. Číslo účtu je 2000061187/2010. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
     
  • Platba předem - rychlý bankovní převod přes internetové bankovnictví

    Blesková platba, při které si vystačíte s několika kliky. To je rychlý bankovní převod přes internetové bankovnictví, ke kterému se využívá platební brána PayU. Stačí si objednat zboží na Kase a vybrat okamžitý převod u vaší banky. Následně budete přesměrování do vašeho internetového bankovnictví, do kterého se přihlásíte, jak jste zvyklí. Zkontrolujete předvyplněný příkaz k úhradě a potvrdíte. Peníze během pár vteřin přistanou na našem účtě. Více informací získáte na stránce PayU.

    Banky, které podporují rychlý bankovní převod:

  • http://www.paypalcz.cz/assets/chunks/template-resources/images/logo.gif

    Platební metoda PayPal umožňuje komukoliv s platnou e-mailovou adresou bezpečně a výhodně posílat a přijímat platby na internetu. To dělá z metody PayPal globální řešení, v němž transakce probíhají v reálném čase.
  • Nákup na splátky s Cetelem.

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.

Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a platebních podmínek odpoví  

                                                                               Tým expedice NetKram